Ring til os
E-mail

Handelsbetingelser & afbudsregler

Handelsbetingelser og afbudsregler hos Molis

Betaling

Du kan betale for terapi, rådgivning og supervision med Mobilepay, kontant eller EAN-fakturering.

Du kan betale for kurser, foredrag og gruppeforløb med kreditkort (Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og American Express) og EAN-fakturering. 

Priser

Du kan se vores prisliste her. Priser for kurser er angivet under det enkelte kursus.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK).

Betales der ikke inden for betalingsfristen, sendes der en faktura hver 10. dag efter de gældende regler, hvor du pålægges rykkergebyr på 100 kr. pr. gang. Hvis betalingen ikke sker trods rykkere, overgår sagen til Inkasso.

Der kan ikke tages særlige forholdsregler i forhold til specielle spamfiltre eller dysfunktionelle mailadresser, så det er dit eget ansvar at sikre, at du modtager mails fra os. Har du problemer, så er du dog mere end velkommen til at indberette problemet til info@molis.dk. Husk venligst at tjekke dit spamfilter inden da.

Ratebetaling er bindende. Melder du fra kursus, gruppeforløb, uddannelse, workshop, arrangement eller andet, skal du betale de resterende ratebetalinger, du endnu ikke har afviklet ved afmelding.

Afbudsregler

Individuel terapi, rådgivning, supervision og forløb

Bliver du forhindret i at møde op til den aftalte tid, så husk at melde afbud direkte til den konsulent, som du har aftalen med, senest 24 timer før ved enkeltkonsultationer (50 min.) eller 48 timer før ved dobbeltkonsultationer (100 min.). Ved udeblivelse eller afbud senere end henholdsvis 24 eller 48 timer før opkræves den fulde konsultationspris.

Du kan melde afbud ved at sende en e-mail eller en sms direkte til den konsulent, som du har aftalen med.


Muligheder ved corona-mistanke eller corona-karantæne

Hvis du har en aftale i Molis men oplever corona-symptomer eller kommer i corona-karantæne efter fristen for rettidigt afbud, har du fortsat mulighed for at gøre brug af den aftalte tid. Samtalen kan enten afholdes via video eller telefonisk, eller du kan give din tid til en anden, eksempelvis dine forældre. Hvis du har plads på et af vores kurser, har du ligeledes mulighed for at være med live via video, hvis det ikke er sikkert eller muligt for dig at møde op fysisk. Du er også velkommen til at give din plads til en anden, eksempelvis en kollega.

Lige som ved afbud laves aftalen direkte med den psykolog/konsulent/underviser, som du har aftale med.

Du kan se kontaktinfo til alle konsulenter her.

Kurser, foredrag og gruppeforløb

Køb og tilmelding er bindende. Der gives ingen refusion. Du er dog altid velkommen til at overdrage din plads til en anden.

Hvis du har spørgsmål til afbuds- og handelsbetingelserne på denne side, er du meget velkommen til at kontakte os på 29 80 29 90. Du kan også skrive til os på info@molis.dk.

Billet til kurser og foredrag

En købt billet er dit adgangsbevis til et konkret kursus eller foredrag.

Billetten er ikke personlig, hvilket betyder, at du gerne må videregive den til en anden person. Billetten kan dog kun anvendes én gang.

I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af billetter ikke omfattet fortrydelsesretten. Derfor er det ikke muligt af få refunderet købte billetter.

Bliver det kursus eller foredrag, du har billetter til, aflyst, kan du vælge at få plads på et andet kursus eller foredrag, eller du kan få det fulde beløb refunderet til din bankkonto.

Du kan læse flere betingelser omkring køb af billetter her.

Materiale

Alle rettigheder til produkter, ydelser, foredrag, workshops og kurser tilhører Molis ApS. Udleveret materiale er kun til personligt brug og må ikke distribueres, deles eller benyttes i undervisningssammenhænge af nogen art.

Reklamation

Er der noget, du er utilfreds med, er du altid velkommen til at kontakte os på info@molis.dk eller telefon 29 80 29 90.

Forbehold for fejl og mangler

Molis tager forbehold for fejl og mangler i de viste priser, beskrivelser, datoer og for udsolgte ydelser, kurser og foredrag.

Generelle oplysninger

Hovedkontor i København: Molis, Nørre Voldgade 88, 3. sal, 1358 København K.
Afdelinger på Sjælland: Molis, Solrød Center 33, 1. sal, 2680 Solrød Strand, Ahlgade 63, 4300 Holbæk, Lindevej 2, 1. sal. 4200 Slagelse samt Helsingørgade 16B, 3400 Hillerød.
Afdelinger på Fyn og i Jylland: Algade 19, 1. tv, 5750 Ringe og Asylvej 19, 8240 Risskov.
Administrativ adresse: Molis, Nørre Voldgade 88, 3. sal, 1358 København K.

E-mail: info@molis.dk
Telefon: 29 80 29 90
CVR: 35 86 16 96

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@molis.dk eller 29 80 29 90.

Opdateret d. 20. august 2024

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Her får du viden om autisme og information om nyheder og kommende kurser.
Ved tilmelding til vores nyhedsbrev samtykker du til vores privatlivspolitik.

Ring 29 80 29 90