Handelsbetingelser og afbudsregler hos Molis

Betaling

Du kan betale for terapi, rådgivning og supervision med bankoverførsel (herunder EAN-fakturering) eller kontant.

Du kan betale for kurser, foredrag og gruppeforløb med kreditkort (Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og American Express) og EAN-fakturering. Ved EAN-fakturering pålægges administrationsgebyr på kr. 50,- pr. faktura.

 

Priser

Du kan se vores prisliste her. Priser for kurser og forløb er angivet under det enkelte kursus/forløb.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK). Vore ydelser er momsfritaget, og beløb tillægges derfor ikke moms.

Betales der ikke inden for betalingsfristen, sendes der en faktura hver 10. dag efter de gældende regler, hvor du pålægges rykkergebyr på 100 kr. pr. gang. Hvis betalingen ikke sker trods rykkere, overgår sagen til Inkasso.

Der kan ikke tages særlige forholdsregler i forhold til specielle spamfiltre eller dysfunktionelle mailadresser, så det er dit eget ansvar at sikre, at du modtager mails fra os. Har du problemer, så er du dog mere end velkommen til at indberette problemet til info@molis.dk. Husk venligst at tjekke dit spamfilter inden da.

Ratebetaling er bindende. Melder du fra kursus, gruppeforløb, uddannelse, workshop, arrangement eller andet, skal du betale de resterende ratebetalinger, du endnu ikke har afviklet ved afmelding.

 

Afbudsregler

Individuel terapi, rådgivning, supervision og forløb

Bliver du forhindret i at møde op til den aftalte tid, så husk at melde afbud direkte til den konsulent, som du har aftalen med, senest 24 timer før. Ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før opkræves den fulde konsultationspris.

Du kan melde afbud ved at sende en e-mail eller en sms direkte til den konsulent, som du har aftalen med.

Du kan se kontaktinfo til alle konsulenter her.

 

Kurser, foredrag og gruppeforløb

Køb og tilmelding er bindende. Der gives ingen refusion. Du er dog altid velkommen til at overdrage din plads til en anden.

Hvis du har spørgsmål til afbuds- og handelsbetingelserne på denne side, er du meget velkommen til at kontakte os på 29 80 29 90. Du kan også skrive til os på info@molis.dk.

 

Billet til kurser og foredrag

En købt billet er dit adgangsbevis til et konkret kursus eller foredrag.

Billetten er ikke personlig, hvilket betyder, at du gerne må videregive den til en anden person. Billetten kan dog kun anvendes én gang.

I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af billetter ikke omfattet fortrydelsesretten. Derfor er det ikke muligt af få refunderet købte billetter.

Bliver det kursus eller foredrag, du har billetter til, aflyst, kan du vælge at få plads på et andet kursus eller foredrag, eller du kan få det fulde beløb refunderet til din bankkonto.

Du kan læse flere betingelser omkring køb af billetter her.

 

Materiale

Alle rettigheder til produkter, ydelser, foredrag, workshops og kurser tilhører Molis ApS. Udleveret materiale er kun til personligt brug og må ikke distribueres, deles eller benyttes i undervisningssammenhænge af nogen art.

 

Reklamation

Er der noget, du er utilfreds med, er du altid velkommen til at kontakte os på info@molis.dk eller telefon 29 80 29 90.

 

Forbehold for fejl og mangler

Molis tager forbehold for fejl og mangler i de viste priser, beskrivelser, datoer og for udsolgte ydelser, kurser og foredrag.

 

Generelle oplysninger

Adresse: Molis, Nikolaj Plads 23, 1. sal, 1067 København K

E-mail: info@molis.dk

Telefon: 29 80 29 90

CVR: 35 86 16 96

 

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@molis.dk eller 29 80 29 90.

 

Opdateret d. 17. december 2017